pu-fest...

idag är det tisdag. en tisdag då jag känner press o stress o lite ångset. jag är velig, står i valet o kvalet. men nu har jag nog bestämt mig för hur dagens schema ser ut.

jag tog tidigare en cykeltur till stan för att uträtta vissa ärenden. kom till bankomaten för att ta ut pengar - kortet fungerar inte!! det har fått sig en liten törn o därmed en liten skada på cipet... typiskt. men - vilken tur att jag hade vickis kort med mig = ) min lilla ängel!! så det löste sig.

igår pluggade jag och vickis hela dagen. satt uppe till klockan två...puuuu. steg upp klockan åtta i morse, något seg o dessutom drömt om design management hela natten. kom tyvärr inte så långt med skrivandet. bestämde ett ämne, skrev 5 sidor, kändes inte bra. kom på ett nytt ämne, skrev tre sidor.... neeee, sen ångrade jag mig o nu är jag tillbaka där jag började. hmmmm. det löser sig nog. hade bara väldigt svårt att fokusera igår... kände sån stress.

men nu har jag bestämt mig för att jag trots allt ska gå på PU-festen!! (PU=programutskott) jag missade ju faktiskt båda pu-festerna förra läsåret o kommer även missa den till våren då jag kommer vara på praktik. så jag måste helt enkelt. däremot kommer jag inte kunna gå till stallet idag på grund av att jag tappat bort mitt kårleg... puts väck, helt borta... men har varit o beställt ett nytt, så oroa er inte = )

natcha o jennsa är i full gång o fixar någon typ av aktivitet till förfesten. jag är sånyfiken vad de små trollen klurat samman!! blir säkert toppen!

nu dags att fixa lite.

sen är det overall o den randiga på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0