då var ännu en vecka passé

klockan är nu 23.18 och jag kom just hem från kära vickis. hon har sett till så att jag fått mat i magen och så har vi kollat på film med de andra tjejerna!

idag har jag faktiskt varit ganska duktig o läst klart "boken" i design management. i morgon är det hög tid att klura ut ett ämne att skriva om... jag har mina funderingar men har långt ifrån bestämt mig.

idag är det fars dag! o jag kan erkänna att jag inte ringt min kära far... oooppss. men jag pratade med honom igår, o jag tror inte han tar jätte illa vid sig. kanske läser du detta pappa o då vet du att jag tänker på dig!!

jag har sprungit runt sjön idag. jo visst = ) det var ju ett tag sedan. jag o sigge sprang för typ två månader sedan... men det gick förvånadsvärt bra. sen att jag har lite ont i kroppen nu..jaja.

är väldigt trött nu så det ska bli obeskrivligt skönt att krypa under täcket...

sussa sött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0