biiit ihop

jag blir så trött på mig själv... idag är en sådan dag då jag inte känner för att göra någonting. vill bara krypa under täcket o försvinna ett tag. jag vet att jag måste ta tag i sivans-projektet ( ca hälften av vår klass har lovat att ta fram förslag inför renoveringen av studentpuben... o det ska vara klart innan jullovet... ihhh) jag har ingen större lust till det just nu ärligt talat, men har i alla fall börjat göra en enkel planritning i sketch up...

jag borde börja kolla upp eventuella praktikplatser. jag borde börja kolla lite framtida jobb. jag borde göra en hel del saker... men va f-n, jag vill inte. jag borde hälsa på farmor. jag borde hälsa på morfar. jag borde höra av mig till en massa människor. detta låter kanske egoistiskt, men det jag först o främst borde göra är att se till att jag själv mår bra... det är väl inte så att jag är olycklig, men det är väldigt ofta nu för tiden jag känner mig nere o omotiverad till att göra saker o ting. skulle väl behöva vara ledig under julen. men hur ska jag då ha råd att köpa julklappar?? jag som älskar att köpa presenter = ) speciellt då det egentligen inte är tvunget att köpa någon present, utan bara för att jag känner för det. men det händer ju tyvärr inte alltför ofta... jaja...får besked i veckan om jag får jobba på IK Form i Värnamo innan jul...

solen skiner o jag borde (nu kom det ordet igen, jag tycker inte om det...) väl gå ut en stund. men jag är så sjukt trött på den där sjörundan. samtidigt som den är väldigt bra att gå, för man vet exakt hur lång tid det tar, o det är bara att gå, inga konstigheter.   ; )

ska försöka klura lite på sivans-projektet nu.. snart kommer sigrid o hjälper mig med så det blir nog bra. sen ska jag träffa min sötis natha o ta en promenad, vet dock inte om det blir sjörundan...

don´t worry -  be happy!!! (I try...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0