åre.. vill vill vill...

hmmm jag sitter här å klurar på hur jag skulle kunna ha råd att följa med till åre i januari... det ser inte särskilt lovande ut = ( jag vill så gärna, vore så himla kul... alla i mfl ska med utom jag o steffi (vi PIB-are...undra om det är en tillfällighet??) men jag är tyvärr ingen trollkarl.. 3000 kronor är ingenting jag bara fixar fram sådär... "du kan önska dig i julklapp..." säger folk, men jag har andra nödvändigheter att önska mig. så det ser ut som jag blir hemma i lilla småland då ni andra drar till åre-skutan... jag har ju vickis o nathalie kvar i alla fall!! tur det, annars hade det varit hemskt ; )

om några timmar är det dags för volleyboll! nästan lika kul..hihiiii

smasch!!! som vi ska vinna (eller???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0