långt hår...önskas...

långt hår...

var som sagt hemma i vmo över helgen. jag ville färga håret lite brunare då jag nästan varit blod sedan sommaren... snälla syster yster hjälpte mig som vanligt o med sina frisörhänder fixade hon det galant!
så nu är jag brunett! visst jag är nöjd....men (förlåt nella, du vet hurdan jag är....hopplös....)

men...när jag tittar på foton från i somras måste jag erkänna att jag mer o mer saknar mitt långa sval... ihhhh men vad kan jag göra åt saken??? nada... kanske blir att jag slänger i lite slingor någon dag framöver. vi får se. känner mig blek o grå.... längden kan jag tyvärr inte göra så mkt åt...det växer ut så småningom...

nella - du vet att du ändå är den bästa!! älskar dig!!
pussar!!

Kommentarer
Postat av: annafran

Hej, Marremartina. Hi hi, nu blir jag nyfiken. Har du klippt av ditt låånga hår. Hur mycket då? Visa visa visa bild.
Stora kramar från Tallinn
(här växer det så det knaakar)

2006-12-05 @ 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0