en trött o lite sliten martina

nu kan man väl säga att denna julen är slut. den var på G. den kom. den var. o nu är den passé. det har gått väldigt fort måste jag säga. faktiskt ganska skönt. man måste inte älska julen. visst är det trevligt o mysig, men många gånger anser jag julen väldigt överskattad. man kan ju ha trevligt o mysigt med nära o kära när som under året...

igår var det fest. o fest i vmo är inget för mig. var på förfest hos ida med madde, lollo, pernilla o jessica. det var trevligt o kul! men hotellet... hallååå . hur mycket folk som helst. kaos i kön. kaos i garderoben. kaos i baren. omöjligt att ta sig fram. annars kul. visst det var väl lite kul, men det var ju inte värt 150 j-vla spänn. aldrig mer. tacka vet jag sivans. där vet man iaf att man har kul. men huvudsaken med kvällen var ju att jag fick träffa tjejerna!

ikväll ska jag tillbaka till halmstad. jobba ett par dagar till. ska nog gå bra.

var en runda på stan med mami o nella tidigare idag. första affären vi gick in i var team sportia, o tro det eller ej, jag hittade skidkläder med en gång. en brun anorak på rea, o ett par beigea skidbrallor. gu´sååå bra! mamma betalade så länge - den stackarn. men jag får ju ett par tusen i lön i januari så det är bara att föra över de på hennes konto direkt.... ack ack ack. vad vore livet utan mamma??? tack älskade mamma!!!

nu ska jag vara lite social ett tag sen ska vi fortsätta vara sociala hos my o victor.

.....dags för snön att börja falla....
kärlekskram // m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0